Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Ukmergės konsultacijų poliklinika pateiktas atsakymas.

VšĮ Ukmergės ligoninėje gautas vartotojo elektroninis skundas.
Pagal LR Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 21 straipsnį - vartotojas, manantis, kad pardavėjas ar paslaugų teikėjas pažeidė jo teises ar teisėtus interesus, susijusius su vartojimo sutartimi, pirmiausia privalo raštu kreiptis į pardavėją ar paslaugų teikėją ir nurodyti savo reikalavimus.
VšĮ Ukmergės ligoninėje nebuvo gautas tokio pobūdžio skundas.
Taip pat atkreiptinas dėmesys, kad pacientai dėl netinkamai suteiktų paslaugų ar kitokių skundų į sveikatos priežiūros įstaigą turi kreiptis vadovaujantis Lietuvos Respublikos pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymo nuostatose numatytais pagrindais, kuriame nurodyti skundo pateikimo terminai ir reikalavimai skundo išnagrinėjimui ir t.t. Iš šio elektroninio skundo, negalime nustatyti kuri konkrečiai registratorė suteikė tokią informaciją, kokiu būdu (ar buvo kalbėta telefonu, ar pačioje registratūroje), taip pat atkreiptinas dėmesys, kad VšĮ Ukmergės ligoninėje nedirba gydytoja okulistė M. Švedienė, matyt pacientas kalbėjo apie kitą gydytoją. M. Švedienė yra gydytoja otorinolaringologė.
Dėl registratūros darbuotojų elgesio, artimiausiu metu bus sušauktas susirinkimas, kuriame bus aptartas darbuotojų elgesys su pacientais.
Ačiū už pateiktą informaciją.